.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قاتل جوان 24 ساله قائمشهری به دام افتاد

قاتل جوان 24 ساله قائمشهری با معرفی خانواده‌اش دستگیر شد.
به گزارش شمال نیوز فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر امروز در گفت‌وگو با فارس درباره جزئیات دستگیری قاتل جوان قائمشهری اظهار داشت: در نوزدهم آذرماه سال جاری مسئولان بیمارستان ولی عصر (عج) با مرکز پلیس 110 قائمشهر تماس گرفته و از پذیرش فرد مصدومی که با ضربات چاقو مجروح شده بود، خبر دادند.
قنبر حبشی خاطرنشان کرد: ماموران بلافاصله بعد از انتقال پیام به بیمارستان اعزام شدند، ولی مصدوم پس از انتقال به اتاق عمل جراحی به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.
وی با اشاره به بررسی‌های مقدماتی از آشنایان مقتول تصریح کرد: شخص مصدوم به نام میلاد علوی 24 ساله اهل و ساکن قائمشهر توسط شخصی با هویت محمدتقی، ق 23 ساله که او نیز اهل و ساکن همین شهر و با سابقه کیفری متعددی همچون شرارت، زورگیری و... است با ضربات چاقو از ناحیه شکم مجروح و به سرعت به بیمارستان منتقل شد که با تشکیل فوری تیم عملیاتی مجرب متشکل از پلیس اطلاعات و آگاهی و پیشگیری، تحقیقات محسوس و غیرمحسوس شروع شد.
حبشی متذکر شد: با شناسایی کامل هویت خانواده ضارب و خانواده او، رایزنی‌ها از سوی فرماندهی نیروی انتظامی با خانواده قاتل انجام شد که در نهایت بعد از پنج روز از تاریخ قتل، خانواده وی نسبت به معرفی فرزندشان اقدام کردند.
وی در پایان اذعان داشت: پس از اعتراف و تفهیم اتهام نسبت به ارتکاب جرم، علت و انگیزه قتل توسط کارآگاهان در دست بررسی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آذر 1390
الکی الکی خودشون رو به کشتن میدن
چی میشد چندتا کارشناس این کارهارو و دلیل اونو کارشناسی میکردند و راه کار برای از بین رفتن این مسائل میدادن
نا شناس 30 آذر 1390
اعدام شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.